Wednesday, June 12, 2013

kaki ku .



Assalamualaikum. semalam petang aku main takraw,boleh terseliuh pulak. sakitnya sekejap je mula2,aku boleh jalan lagi. tapi aku tak boleh sengetkan ke kiri dan kanan. aku balik2 terus mengadu domba la kat mak bapak aku. mak aku suh la bapak aku bawak aku pergi umah jiran aku ni,die pandai urut. bapak aku pulak wat lawak. die cakap main takraw pg sorang2,ni terseliuh sebab takraw pg la urut sorang2. perghhhh.. sedihhhhh. pastu terus pg la umah jiran aku ni,  bapak aku bawak naik motor lg,padahal blakang uma je..

sampai2,urut,die cakap aku kene simpul biawak,apa tu? hahaha. die kata kene kurangkan minum ais,die kata aku kuat minum ais. air batu tau,bukan "ice" yang boleh mlayang2 kepala tu. hahaha. tapi memang sakit die urut, aku nak menjerit je,tahan jela. huhhh. aku pnah banyak kali terseliuh macam ni,tapi kali ni tak teruk sangat,dulu bengkak gila2 punya.

hmmm,tapi paling sedih ahad ni ada game takraw,membe aku si epin ajak. yaAllah,korang paham2 la perasaan aku kan. aku harap sangat,esok or lusa baik,aku nak main jugak. aku dah lama tak main game takraw lua ni. last main mase tertutup kat perak,tahun lepas kalau tak silap aku lah.

tu je aku nak kongsi. byee.

0 comments: