Thursday, May 30, 2013

Recording kami alhamdulillah tercapai. Amin Ya Allah !

Assalamualaikum.

sebenarnya aku nak cerita pasal aku dengan team nasyid aku recording ni da lama. tapi maklum la sibuk kat rumah ni. walaupun aku tak kerja, tapi aku kerja dengan mak bapak aku. hahaha.okay lah. alhamdulillah sebab tercapai jugak impian kami nak record lagu. sebenarnya dua lagu yang patutnya kami record. tapi duit kekurangan sikit,jadi kami record satu lagu dulu. lagu yang kami record ialah lagu "Aku Ingin Berlari" ciptaan penuh oleh Aliff Azhari bin Ismail(MuslimVoice)Lagu ni memang sesuai untuk kami yang masih remaja,lagu ni mengisahkan tentang seseorang yang ingin mencapai sesuatu yang dia inginkan,tetapi ada yang menghalang. and dia tetap nak lari dari sesuatu yang menghalang dia dari dia gapai apa yang dia nak.tapi ni apa yang abg aliff tu cakap la,aku lupa bila tarikh kami recording tu,tapi kami recording 2 kali,penat gila,tapi memang puas la.  satu lagu lagi tajuk dia "Antara Cinta Dan Cita Cita". lupa aku nak bagitahu, susunan music oleh Abg Halim Devotess. dua- dua lagu lah dia arrange music tu, kalau tak silap aku lah,aku taktau bila single kami tu akan kua kat radio, sebab Abg Zaidi Wildan kata nak hantar kat ikim ke apa ntah,tak tahu la urusan2 macam tu. sebab kami ni kecil sangat,baru nak mula,masih mentah. terima kasih la pada Abg Zaidi yang banyak membantu kami untuk meningkat.haritu Abg Zaidi ada tak sihat,lama jugak, kasihan dia,masuk hospital,aku tak tahu la sakit apa, tak dapat nak jenguk, jauh kan. sedih gak aku. alhamdulillah la aku tengok makin beransur pulih.

apa-apa pon nanti aku cerita lagi.


0 comments: