Thursday, January 5, 2012

Alhamdulillah PUTRA ! Mybesday :)



Alhamdulillah pada 24 - 28 Julai 2011 di Panggung Seri, Taman Budaya, Melaka telah berlangsung Majlis Tilawah Al-Quran.Festival Nasyid Dan Pidato Bahasa Inggeris Kali Ke-10 Peringkat Politeknik Malaysia.. Politeknik aku iaitu Politeknik Sultan Idris Shah telah menghantar wakil untuk setiap pertandingan.. Alhamdulillah,kumpulan nasyid aku iaitu PUTRA telah mendapat tempat Pertama dalam pertandingan nasyid kategori nasyid tradisi dan mendapat tempat Ketiga dalam kategori nasyid moden.. Lagu tradisi Aku bersyukur sangat.. Masa pengumumam tu lagi bape minit nak pukul 12 mlm dan mybesday 28 julai.. aku rasa ini la hadiah yang paling bermakna,tuhan hadiahkan kemenangan pada kami(PUTRA).. aku menangis time tu.. masa ni aku tengah praktikal.. tiap minggu aku terpaksa turun sabak bernam untuk latihan.. 3 kali je kteorang bersama berlatih,yang lain2 berlatih sendiri . dengan masa kt melaka tu,budak poli aku semua muke tebal,yelah,mana tak nya,tumpang bas poli lain,malu sangat,susah payah mintak tumpang,alhamdulillah dalam kesusahan tu Allah berikan kami kemenangan.. Terima kasih pada team PUTRA aku,Syed Aliff,Fakhri Zainal,Zamanil Akmal,Hannan Abd Razak dan Azrul Azmi.. 

Kami Putra Mengucapkan Terima Kasih Pada Semua Yang Banyak Memberi Dorongan Iaitu Walid kami Iaitu Ustaz Azli Bin Adnan,Abg Zaidi Rustam(Wildan),dan semua yang terlibat.. Kami harap Impian Kami Akan Tercapai . Amin...




0 comments: